dansk

zoomstory er specialister i brugerdreven og oplevelsesbaseret kommunikation                                     

Brugerdreven og oplevelsesbaseret kommunikation er når almindelige mennesker kommunikerer det, som ofte bliver formidlet af klassiske reklame- og kommunikationsbureauer.


Her på hjemmesiden får du indblik i zoomstorys værktøjer og metoder.


Eksemplerne stammer fra vores samarbejde med private og offentlige kunder gennem otte år.


Bliver du inspireret, tilpasser og udvikler vi vores ydelser til dine behov.

zoomstorys erfaringer med og viden om mennesker og sociale medier hjælper dig og din organisation med at motivere, skabe ny viden og forandring, og kommunikerer troværdigt i øjenhøjde med din målgruppe.


Mennesker og organisationer der løser en meningsfuld formidlingsopgave sammen med zoomstory får ejerskab og kompetencer til at omsætte deres ord og billeder til handling.


Det gælder både borgere, brugere, kunder, medlemmer og medarbejdere.

om os

Et eksempel på brugerdreven og oplevelsesbaseret kommunikation er kampagnen, hvor medarbejderne sammen skaber filmfortællinger om deres job. Hvorefter virksomheden og medarbejderne i fælleskab formidler historierne via sociale medier, som biografreklamer og til pressen.