dansk
Projekt værktøjer
• Værdiafklaring med ledelsen fra hver af de ni institutioner.
• Indholdet af hjemmesider bliver fastsat med fokus på ligheder og individuelle forskelle.
• Design og test af 10 hjemmesider inklusiv Intranet.
• Produktion af 18 film gennem interview og optagelser med ledelse, personale og forældre fra de ni institutioner.
• Målgruppeafprøvning af film inden de bliver lagt på sitet
• Ledelsen og udvalgte medarbejdere bliver uddannet i at anvende deres hjemmesider på en måde der understøtter interne og eksterne kommunikative ledelsesopgaver i hverdagen.
Projekt formål
zoomstory udvikler og producerer et nyt digitalt og værdibaseret koncept som tiltrækker og kommunikerer med både nuværende og kommende medarbejdere og forældre.
Projekt resultater
• Asylselskabets og dets ni institutioner opnår med deres digitale site at kommunikerer internt med forældre og medarbejdere og eksternt med potentielle og relevante medarbejdere og forældre.
• Asylselskabet tiltrækker nye forældre og deres børn til sine ni institutioner.
• Asylselskabet tiltrækker nye medarbejdere til sine ni institutioner, som matcher den enkelte institutions værdier og profil.
• Asylselskabet og dets ni institutioner bliver synlige blandt hundredevis af Københavnske børneinstitutioner.
Sociale medier - zoomstory udvikler og producerer et Internetbaseret rekrutteringssite til paraplyorganisationen, Asylselskabet, og dets 9 selvejende daginstitutioner. Se hele Asylselskabets Rekrutteringssite inklusiv 10 websites med 18 forskellige film